zaterdag 31 augustus 2013

Wat een kort kopie!

Mijn haar is eraf, nieuwe schoenen en mijn pasta pot en nog meer dingen die in deze update wil doen. Gewoon om jullie een beetje op de hoogte te houden. 
Mijn haar
Ja je ziet het al er is een groot stuk vanaf. Even met de schaar er door heen gegaan. Ik was het een beetje zat om steeds zwaar lang haar mee te zuilen. Nu is het korter ( echt wel een stuk) hopelijk kan ik dan nu beter mijn haar in model brengen. Het is nog niet zo kort dat ik hem niet op een staart kan doen. Hopelijk krijg ik er geen spijt van. Tot nu toe veel wennen.

Voor

Na 
Mijn nieuwe schoenen
Ik hen nieuwe nieuwe schoenen. Ja je hoort het goed ik heb maar eens een keertje nieuwe schoenen gekocht. Ik heb deze schoenen gekocht omdat ik al lang deze schoenen wou maar overal waren best wel duur rond de €110 dat vond ik net iets te veel geld. Nu had ik ze voor €50 gevonden dus meteen mee nenen die handel. Ze zijn van The Original Workers het zijn soort houthakkers schoenen dat zegt mijn vader. ik ben er verliefd op

Mijn potje pasta
Nutella had lang geleden kon je met een actie een stikker met je naam er op krijgen. Nou ik helemaal blij. Iedereen aan de chocoladepasta om mijn pot leeg te krijgen. Nou dat is gelukt en ik vind hem geweldig.

HOE COOL?!

Handbal
Veder is het handbal seizoen weer begonnen en zijn weer aan het trainen voor het seizoen wat snel weer begint. Wat hou ik van sproten. Ben blij dat het weer begonnen is en dan we aan de slag kunnen als team. 

Veder is mijn broertje van 14 het huis uit en zit nu op de handbal academie. Vet cool! Ben trost op hem mijn kleine broertje! In jaren dan want hij steekt een kop boven me uit


School
Dit jaar zit in het laatste jaar van het VMBO-T. Natuurlijk heel erg spannend. De examens, de reis van Berlijn en vooral de weer lange vakantie alles het goed is ;) Ik ben nu al twee weken bezig en het grootste verschil is dat ik nu veel meer huiswerk heb. Even door werken en dan is het zo klaar.
Wat hebben jullie ook iets waar je helemaal bij van wordt? Of wat er verandert is laat het weten.

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten