dinsdag 27 augustus 2013

Essence Longlasting Lipsticks

Essence heeft eindelijk de lipsticks onder handen genomen. En geloof me dat was tijd de vorige waren helemaal niet goed. Ze gaven geen kleur af en bleven niet op je lippen zitten. Een grote domper. Daarom ben ik nu zeker benieuwd naar de vernieuwde lipsticks van Essence.

Eerlijk is eerlijk alleen de verpakking is een geweldig. Want ik hou van matte verpakkingen. En vooral deze vind ik mooi omdat het randje mooi de kleur laat zien. Verder met wat er inzit.


Ik heb twee kleuren mee genomen die mijn aanspraken. Er zijn in totaal 10 verschillende kleuren van knal rood tot wat meer nude. De twee kleuren die ik heb zijn 07 Natural Beauty en 04 On the Catwalk!


07 Natural Beauty 



Wat een mooie kleur is het toch het is een soort van je my lips but better kleur. Het is een kleurtje die je goed op kan doen naar school als je niet van een knal kleur houd. Dus Natural Beauty is zeer logies bij deze lippenstick

Swatches boven 04 On The Catwalk! onder 07 Natrual Beauty

04 On The Catwalk! 



Weer een mooie kleur. Deze kleur is wat meer donkere van kleur. Het heeft een rode ondertoon maar gaat toch eerder naar de paar / roze dan naar rood. Apart kleur zullen we maar zeggen. Hij doet me stiekem denken aan Catrice Ultimate Colour 210 Matt-erial Gril maar dan heeft die meer gloss en die van Catrice is meer matt, het kan aan mijn liggen. Wat vind jij?

In het algemeen ben ik zeer te vrede met Essence Longlasting Lipstick. Ze hebben een super kleur en zitten mooi op je lippen. Het maakt niet uit met deze kleuren of je volle lippen hebt of niet. Ze staan mooi met iedereen. Als je van een feller kleurtje houd moet je even kijken in de schappen van Essence. 
Ze blijven niet lang op je lippen zitten dus waarvan ze de Longlasting  vandaan hebben is mijn een vraag. 

Wil je een keertje beginnen met het dragen van lipsticks zijn deze een aanrader en ze zijn vooral niet duur.

Xx

Ze zijn te koop bij de kruidvat en de trekpleister voor €2,39

Geen opmerkingen:

Een reactie posten