vrijdag 23 augustus 2013

Syoss Curl-Mousse

Krulhaar heb ik en om het beter naar voren te laten komen gebruik ik bijna altijd wil iets van mousse in me haren voor mooier en voller effect. Syoss het kappersmerk heeft daar ook goed bij nadacht en kwam daarom uit met een Crul-Mouss. Natuurlijk welkom maar nu kijken of die zijn werk goed doet 

De Krul mousse van Syoss belooft dat hij niet plakt en dat het een natuurlijke glans geeft. Het zegt ook dat het voelt of dat iedere dag terug komt van de kapper. Nou dat klinkt mijn wel goed want ik wil altijd wat meer formule in me haar hebben door krullen.



De verpakking van de Syoss producten vind ik altijd mooi omdat het een matte verpakking is en het er heel professioneel eruit ziet. 




Je hoeft het maar echt even in te drukken en dan komt er meteen heel er veel uit. Het duurt even voor je deze bus op hebt gemaakt. De mousse plakt niet zo als het ook zegt. Dat is natuurlijk super fijn want bijna alle mousse plakken en dan moet je handen wassen der na. Maar hoeft dat niet. De mousse is heel erg luchtig daar door makkelijker in te brengen.

Voor

Na

Je zit duidelijk het verschil voor al met de volume is het een groot verschil. Mijn haar is voller en heeft meer soort van krullen.  Daar ging ik ook voor.

Ik heb zeer te vrede met de syoss curl-mousse omdat het aan mijn verwachtingen doet en mijn handen worden niet plakkerig van de mousse dus dat is een voordeel. Veder blijft mijn haren lang in model. Je kunt het op droog en nat haar doen maar als je het op nat haar doet wordt het eerder vet. 

Het is een aanrader is ben zeer te vrede met de syoss curl-mousse

Xx

Hij is te koop bij de drogist voor €5,07

Geen opmerkingen:

Een reactie posten