donderdag 22 augustus 2013

Essence Blush Stick

Essence heeft ook weer net zo als Catrice in de schappen weer nieuwe producten liggen. Daar over viel deze blusch stick er ook onder. Daar ben ik super blij mee. Want ik heb nooit een low-budget blush stick gezien. Dus ik ben zeer benieuwd of dat het wat is.

Er liggen drie van deze sticks in de winkel. Een roze, eentje met bruine tinten en deze koraal roze oranje. De kleur heet 030 Miss peachy. Het is een kleine verpakking (even groot als je duim) dus ideaal voor mee te nemen op vakantie. 

 



Wat komt er een zoete geur hier vanaf ik heb nog nooit een blush gehad die zo erg ruikt. Jammer, want het is niet een geur die graag op je wangen zou willen zitten. Het is wel een mooie kleur. Wat we op valt is dat die heen makkelijk over je huid gaat maar zo vet is. 


Overal vind ik hem zeker mooi staan. De kleur wordt snel natuurlijk dus dat is altijd mooi er zitten bijna geen glitters in dus dan is het altijd altijd een stuk meer natuurlijker vind ik dan dat er veel meer glitters inzitten.


Wel wat je hebt moet doen is deze op doen voor dat het af gaat poederen want anders is het niet makkelijk aan te brengen en wordt die er niet mooier op.
 Nadeel wat ik vind is dat je hem veder moet uit smeren met je vingers want anders lukt het niet zo goed. De letters van de verpakking gaan er snel vanaf. Ik kan nu na 4x gebruiken de achterkant niet meer lezen.

Veder is het wel geen goed product maar of ik hem aanraad... nee ik denk het niet. Maar zeker leuk om eens te proberen of het je wat lijkt. 

Xx

Te koop bij de Kruidvat voor €2,59

Geen opmerkingen:

Een reactie posten