zaterdag 24 augustus 2013

Action Maskers

Maskers.. Het blijft toch wel een vrouwen ding. Lekker maskertje op en kletsen, lezen of gewoon door werken kan allemaal. Wat ik helemaal fijn vind zijn maskers die alleen op je gezicht hoeft te leggen en daarna er af halen. Zo als deze van de Action. Ik kwam er achter dat mijn masker uit het schap was gehaald bij de Kruidvat dus ik moest wat nieuws zoeken toen kwam is deze tegen. Ik ben benieuwd of dat ze even goed zijn of zelfs beter...
Er zijn twee soorten maskers Verzorgende vochtinbrengende maskerdoekjes en de Peeling maskerdoekjes. Ze zijn alle twee geschikt voor alle huidtypes. Dat is zeer zeker fijn voor mensen met een gevoelige huid. In de verpakking zitten acht maskers. 
Verzorgende Vochtinbrengende en Peeling maskerdoekjes 

Lijsten van gebruikte producten

Eigenschappen van de producten 

In de verpakking zitten acht masker die je er uit kunt trekken ( zie afbeelding hier onder). Zo zijn ze makkelijk mee te nemen op reis omdat je ze kunt of sluiten. Ik doe wel steeds een plakbandje er overheen want anders gaat die gewoon wel uit drogen,


De masker zijn is gebruik heel maal niet vochtig en blijven daar door ook niet op je gezicht zitten zou als ze horen te doen. Dat is zonde want ik wil gewoon veder gaan met de dingen die ik deed en nu kan dat niet. Dat is voor mijn een heel groot minpunt. 

De paarse zorgt er voor dat je huid weer lekker zacht aan gaat voelen. Hij voelt weer echt lekker zacht aan je huid. 
Met de oranje is het bijna precies het zelfde maar als hem op hebt voel je hem prikkelen. Waar door je huid ook goed wordt gereinigd.

Ik ben niet te vrede met het product omdat het niet doet wat ik had verwacht. Hij droogt snel uit en doet niet echt wat het belooft. Misschien had ik wel te veel verwacht want hij is eigenlijk wel heel erg goedkoop. Maar ik denk dat ik maar weer even veder moet gaan zoeken naar mijn vervangende maskerdoekjes.

Xx

Ze zijn te koop bij de Action voor €1,35 per stuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten