maandag 12 augustus 2013

Catrice Liquid Metal Eyeshadows

Heey,

De nieuwe producten van Catrice liggen weer in de winkel. Jippie, ik blij  met de nieuwe producten die in het schap te vinden is. Maar daarvoor moesten er ook weer een paar hele mooi producten uit. Maar als je de Liquid Metal Eyeshadows zit vergeet je het meteen.
oow, wat zijn ze toch mooi hé. Toen ik voor het schap van Catrice gewoon een beetje aan het rond neuzen was zag ik in een keer dat er nieuwe producten in stonden, daar bij vielen deze oogschaduws wel op met hun glans en vorm. 

Er zijn in totaal negen kleuren van licht naar donkere kleuren. Catrice: Negen metallic kleuren  zijn een een hoogtepunt voor iedere dag, elke stemming, elke stijl


070 Gold Leaf Me - 060 Petrol Pan

Ik heb twee kleuren mee genomen die mijn echt heel erg mooi leken. Ik wou iets hebben die je niet snel terug ergens kon vinden en deze twee vond ik daar perfect voor.


Wat je als eerste goed op valt is dat het niet gewoonlijke vorm heeft van een oogschaduw. Maar van die 'heuveltjes' erin. Ik vind het  heel leuk en het is ook veel handiger ik weet niet waarom maar aan mijn kwasten blijft er meer aan zitten. 

060 Petrol Pan
De kleur van Pertol Pan lijkt in het doosje meer op groen dan op blauw maar toch is het een blauwe kleur met gouden glitters en als je goed kijkt zie je ook wel groene tinten erin zitten. Waardoor ik hem alleen nog maar mooier vind. De kleur kan tegen vallen als je echt voor een groene oogschaduw gaat. 




070 Glod Leaf Me
Weer een hele mooi kleur. Als je hem in zo bekijkt lijkt het een hele gouden kleur met een mooie glitter erin. Maar  toen ik even ging swatchsen kwam ik op een hele andere kleur uit, namelijk goud met een donkere groene ondertoon en natuurlijk de gouden glitters. Kleur kleur is daar ook meteen meer aanwezig. Dus als je niet zo aanwezig kleur wilt moet je deze niet nemen.


De kleuren vallen zouden mijn tegen vallen als ik echt voor de kleuren zou gaan als zo als eruit zien, maar ik vind zo echt niet tegen vallen.
Ik ben gek op ze!
Ze zijn lekker in gebruik en geven echt veel pigment af.
Ik zeg neem een even een kijkje als je bij de drogist bent.

Xx

Ze zijn te koop bij de drogist voor €3.99
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten