dinsdag 20 augustus 2013

Kruidvat Zoutsrub Eucalyptus

Heey,

Srubben iets wat ik altijd doe als ik onder de douch sta. Ik doe me armen voor de bultjes die ik daar heb en soms me benen voor ik ga scheren want dat hebt tegen ingroeide haartjes. Ik koop nooit mijn srub bij de kruitvat maar nu zag ik ze staan en dacht waarom toch niet...


De srub komt uit de Kruidvat Natures aroma lijn. Als dan gaat kijken zitten er allemaal natuurlijke dingen in maar parfum is geen natuurlijk product. Dus waarom ze die erin hebben gestopt is voor mijn nog de vraag.


Als je de pot open draait komt er echt zo ontspannen geur eruit. Waar bij je meteen helemaal weg droomt. Het kan zijn dat je het te sterk vind dus ruik even door dat hem gaat kopen. Maar ik vind hem lekker ruiken en onder douch  ruik je hem iets minder sterk. Dus houw daar rekening mee. 


Het is een pot waar 300 ml in zit dus je kunt er wel even mee doen. Vooral omdat je maar een beetje nodig hebt, want het werkt goed. Als je het afspoelt kun je meteen het verschil voelen

Overal ben  ik zeer te vrede over en nu ben ik ook wel benieuwd naar andere twee zoutsrub producten. Dus zeker een aanrader. Vooral omdat hij snel en goed zijn werk doet. Voor de gevoelige huid is deze srub ook geen probleem.

Xx

Hij is te koop bij de kruidvat voor €2,59

Geen opmerkingen:

Een reactie posten