maandag 19 augustus 2013

Catrice Ultimate Colour

Heey,

Catrice heeft ook 3 nieuwe ultimate Colour lippenstiften in de schappen liggen. Ik ben fan van de Catrice ultimate colour lijn vooral. Omdat de producten mooie kleuren bevatten en goed blijven zitten, daarom ben ik voor al benieuwd naar deze twee nieuwe producten...

Catrice gooit weer een keertje donkere kleuren in het schap. Een keertje iets anders dacht ik bij me zelf. Ik heb allemaal maar felle kleurtje of nude kleuren in mijn kastje liggen. Dus donkere paarse / roze kleuren leuk. 

280 Star Rust en 270 Matt-erial Girl


270 Matt-erial Girl

Deze kleur vind ik heel erg mooi een soort van donker paars met een tintje donder roze erin. Het is een kleur die je lippen donker en voller maken dus een kleur voor de koude dagen. Blij ben ik dus zeker met deze kleur want deze kleur heb ik nog niet in mijn stash zitten.
 Boven 280 Star Rust en onder 270 Matt-erial Girl


280 Star Rust 
 Het is een donkere rode kleur met gouden glitters. Waar  door het heel erg glimt als je het op je lippen hebt. Maar veder is het weer een mooie kleur. Ik denk dat ik deze minder vaak op zou hebben als de andere kleur denk dan aan school enzo. Ik vind dit echt een lippenstift voor in de avond dan denk ik meteen aan kerst omdat het echt zo kleur daarvoor is.

Ik vind het weer mooie lippenstiften van Catirice net zo als deze lippenstiften waarbij Frozen Roze er nu uit is en plaat heeft gemaakt voor deze twee mooie kleuren.
Het zijn aanraders voor mensen die graag een mooie kleurtje op hun lippen willen hebben.

Xx

Ze zijn te koop bij de drogist voor €3,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten