woensdag 4 september 2013

Wonka Snoep Nerds Rope

Willie Wonka iedereen kent wel de film. Maar kent ook iedereen de snoep ervan? De meeste mensen kennen het snoep niet. Wij wel daarom gaan wij jou kennis laten maken aan de Nerds Rope.

LET OP DIT ARTIKEL BEVAT HEEL ERG VEEL SUIKER!
Ik test dit samen met Emma die ook al best wel bekend is met het merk ( algemeen met snoep) en natuurlijk mijn best vriendin. 
Even eng kijken

Er zijn twee verschillende soorten van Nerds Rope. Dat zijn de Verry Berry en de Rainbow. Alle twee leuk in gepakt. Het is kleurrijk en trek meteen het aandacht als je voor het schap sta. Ik was meteen benieuwd hoe het er uit zou zien.

Verry Berry en Rainbow

Verry Berry
Ik vond hem erg lekker. Het is verschrikkelijk zoet waar ik erg veel van houd. Ik heb al eerder Nerds op. Maar dit was de eerste keer dat ik Nerds Rope op had.  Het ziet er leuk en kleurrijk uit. Het smaakt ook leuk en kleurrijk. Voor mensen die niet van zoet houden of van veel suiker is dit geen goed idee.
Mijn favoriete was Verry Berry.



Zien ze er niet lekker uit ?!

Rainbow
Ten eerste ik hou van Wonka snoep. Er zit zoveel suiker in dat je kiezen er uitvallen en opeens 2kilo zwaarder ben. Ik koop ze maar 1x in de 2 maanden dan ook maar een snoepje. De Nerds Rope Rainbow is volgens mijn pas nieuw ik hem  hem nog niet eerder gezien. 
Ik de verpakking veel minder leuk dan de Verry Berry. Het product dus de snoep waar het omgaat is gewoon 3x keer leuker. Zo kleurrijk. Het is een heel zoet snoep maar met een zuurdere smaak eraan. Daardoor vind ik hem veel lekkerder. Ik vind ze super


Wij zijn er fan van. Dat is duidelijk. Het is super zoet en je kiezen doen na het op eten veel pijn. Zou ik hem wel opnieuw kopen. Omdat het zo lekker is. Maar wat Annouk al zei koop het niet elke week ofzo. Want het is zo slecht voor je. Kijk ook in de winkels voor andere producten van Willi Wonka.

Xx

Ze kosten €1,60 bij de Jamin 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten