zondag 2 augustus 2015

MAC Viva Glam Miley Cyrus en Please me


Mijn allereerste MAC aankoop waren Viva Glam Miley Cyrus en Please me. Het zijn twee lipsticks die heel erg bekend zijn. Als nog wou ik ze vandaag met jullie delen. Dit was het begin van meerdere MAC producten.




 Ik zou Please me al heel lang hebben omdat je zoveel meiden er over hoort praten hoe geweldig die dan wel niet is. Ik was al een paar keer naar binnen gegaan bij een Mac counter in Amsterdan en Eindhoven. Maar dan niet gedaan.
Toen ik in Eindhoven aan het shoppen was had ik hem maar mee genomen en ook meteen die van Miley Cyrus.


MAC heeft 7 verschillende finishes bij lipsticks. 
Please me is een matte lipstick. 
Dat is een lipstick zonder glitters, shimmers, geen glans. Matte lipsticks blijven vaak goed zitten, zijn zeer gepigmenteerd/dekkend maar kunnen wel een beetje uitdrogen.

Viva Glam Miley Cyrus is een Amplified Cream.
De houdbaarheid, dekking en pigmentatie zijn goed van deze lipsticks. Deze finish smeert meer uit als een crème. Ze zijn dikker en romiger, dat betekend ook dat ze minder uitdrogend zijn.



Ik vindt die Viva Glam lipsticks altijd heel erg mooi. Vanwege de rode huls en de handtekening erop van de persoon die ze ontworpen heeft. Deze heeft dus de handtekening van Miley Cyrus erop en ook de verpakking heeft de mooie rond handtekening erop.




Please me ziet in de huls er echt prachtig eruit. Mooi oud roze kleur maar toch wel fris. Ik ben zeer benieuwd hoe hij mijn gaat staan. 

zonder flits - met flits 

Omdat please me een matte finisch is zou je verwachten dat je de flits er niet goed terug in zou zin. Maar swachten en echt op doen zitten ook nog grote verschillen tussen. 



De kleur is echt roze daar is geen twijfel over mogelijk. Hij is makkelijk op te doen en blijft goed zitten. Bijna wel de hele dag na het eten moet je wel even bij stiften maar dat is ook eigenlijk het enigste. Het is een mooie felle roze kleur. 



Please me je bent geweldig. Het is een lipstick die je overal bij kan dragen bij een extreem ooglook of met alleen wat mascara. Hij is lekker matte ook al leek dat niet bij de swathes is hij dat toch wel. Ik heb hem nu al een tijdje en ik heb hem al vaak gebruikt. Hij is zeker aan te raden.

Ik ben verliefd op de lipsticks van MAC geworden ondanks dat de prijs mijn eerst heeft tegen gehouden €19,-.  Ben ik nu helemaal om ik wil meer. Ik vindt ze geweldig. Ben je nog opzoek naar mooie lipsticks ga dan even langs MAC.

ppsst.... ik kan je vertellen er komen meer lipsticks en andere MAC producten eraan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten