donderdag 15 augustus 2013

Kruidvat haarmasker

Heey,

Je haar is super droog of je hebt weer eens pluis haar of gewoon omdat je haar weer een boost verdiend of je gekleurde haar ziet er een beetje dof uit? Daar heeft de Kruidvat deze twee haarmaskers voor gemaakt. Ik heb ze met alle plezier voor jullie getest want ik ben gek op haarmaskers.
Kruitvat heeft twee haarmaskers, de Anti Frizz en de Colour Care voor gekleurdhaar. Ik heb geen gekleurdhaar dus ik heb gekeken  wat  die deed op mijn haar.


Anti Frizz 
Is een haarmaskers voor haar droge en pluisgevoelige haar. Nou, dat komt heel goed uit als je de hele dag in de zon hebt gezeten dan komt het altijd wel goed van pas. Het beloofd je haar weer lekker verzorgd, zacht en soepel aan. Nou testen dan maar! 
Er zit veel in dus lekker voor vele malen gebruik. Het ruikt erg naar shampoo met fruit erin, lekker. Ik heb best dik haar dus dan moet je wel even een handje á half handje in je haar doen. Je houd dan nog genoeg over voor nog 4 á 6 keer. Even 15 minuutjes wachten . 
Je haar voelt zeker veel zachter aan en oow wat ruikt het lekker. Dus ja het maakt je haar weer gezond, zacht en soepel. Dat blijft het zeker ook wel een paar dagen.
Producten lijst  van Anti  Frizz
Color Care
Is een haar masker dus voor gekleurdhaar en dat heb ik niet dus ga ik het gewoon testen op niet gekleurdhaar. Het belooft je gekleurde haar extra verzorging te geven en je haar weer stralend gezond en zijdezacht te maken. Nou laten we maar weer testen!
Deze ruikt echt 10x lekkerder als de Anti Frizz. Hij ruikt naar bosbessen en nog veel meer fruit soorten. Logies want er zit bosbessen extracten in. Ik gebruik weer net zo veel als bij de Anti Frizz en wacht net zo lang.
Het haar voelt weer zacht aan, maar net iets meer zachter dan dat ik gewoonlijker. Maar veder niet echt veel extra's. Je kunt het doen op niet gekleurdhaar maar je kunt het toch echt veel beter doen op gekleurd haar.

Producten lijst van Color Care

Mijn haar kan er weer helemaal tegen aan. Ik ben zeer te vrede met het resultaat mijn haar is voelt zacht en gevoed aan. Ik zou zelf even een kijk je nemen en voor de prijs hoe je ze echt niet te laten liggen. Ondertussen is de Anti Frizz al op en heb ik een nieuwe gehaald. Dus een zekere aanrader is het .

Xx

Ze zijn te koop bij de kruitvat voor €1,50

1 opmerking: