zondag 25 augustus 2013

Het blauwe blikje van Nivea

Nivea creme is wel het bekendste product van Nivea. Vooral omdat ze hier mee bekend zijn geworden. Ik niet herinneren dat wij het thuis hadden, maar wel dat oma het had. Ik heb het blauwe potje nu ook maar weer in huis genomen en gekeken wat het voor mijn deed en waarvoor ik het zou gebruiken.
Zo als ik al zei is het een oud product. Wat bijna voor als kan gebruikt worden. Van kapotte huid tot make-up er mee te verwijderen.


De verpakking veranderd wel eens om de zo veel maanden. Maar deze vind ik wel weer heel erg leuk, met de hartjes enzo. Zo maakt het weer een beetje vrouwelijk. Ik  heb een grote pot  mee genomen van 150 ml. Ik vind het wel een groot ding. Maar je kunt het op goed opbergen. 




Ik heb nivea de laatste weken best wel veel aan geraakt. Mijn huid was kapot op verschillende plekken. Ik heb het daar toen een paar dagen op gemeerd de pijn werd minder een ook de roodheid, binnen een paar dagen was het weg. Dus ja ik kan zeggen dat mijn huid blij is met die potje. Ook mijn ogen, de laatste tijd is vaak de buitenkant van mijn ogen kapot ik weet niet zo snel waar door het komt. Dus ik heb nu twee dagen me oogmake-up verwijderd met Nivea en ik kan zeggen het werkt ook zeer goed de roodheid is weg en nu gebruik ik gewoon weer mijn oogmake-up remover . 

Overal ben ik dus zeer te vrede met het product. ik heb het meer gebruikt dan dat ik had verwacht. Mijn huid werd er bij van en ik ook. Dus heb ik voortaan ergens last van bijvoorbeeld kapotte huid smeer ik het blauwe potje van Nivea erop.

Xx

Het is te koop bij de drogist voor €2,89

Geen opmerkingen:

Een reactie posten