woensdag 21 augustus 2013

Hema Wattenschijven

Je huid moet je goed reinigen en dat doe elke dag met je gezicht wassen en s'avonds je make-up er vanaf te halen. Ik gebruik daarbij bijna altijd wel watjes. Nu was ik in de stad en zag bij de Hema 2 pakken wattenschijven voor €2,10 en dacht waarom toch niet 1 keertje uitproberen.....

De  watjes die ik gebruikelijke gebruik zijn van de Kruidvat en zijn ook van katoen. Dus net alles deze zijn die niet biologisch. Als je dat wilt kun je hem nu beter al laten liggen. Mijn maakt het niet zoveel uit en eerlijk gezegd heb ik de andere nog nooit geprobeerd. Zoals je goed op de verpakking kunt zien is het dus 100% katoen en zitten er 80 stuks in.


Dat watjes zijn zeer dicht op elkaar gedrukt in de verpakking dus makkelijke er uit halen in het begin is er niet bij en de eerste zullen ook meteen kapot gaan. Dat is nu twee keer bij mijn gebeurd. Dus ja dan kun je ze niet meer helemaal fijn en goed gebruiken.

Goed en heel uit de verpakking 


Of je maakt het zo mee

De watjes zijn heel erg dun dus als je er wat op doet kan zijn dat het hele watje er meteen in drijft. Voor met oogmake-up remover merk ik dat mijn vingers sneller vetter worden.
Nog een nadeel is dat ze snel op en neer schuiven dus kapot gaan. 

Overal zijn ze wel oké om mee te werken maar ik raad ze zeker niet aan. En zou de volgende keer ze niet meer kopen omdat je niet fijner zijn, snel kapot gaan en niet goedkoper zijn.

Xx

Te koop bij de Hema voor €2,10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten