donderdag 29 augustus 2013

Tag Colors of the rainbouw

Tags wat zijn het toch leuke rare dingen.  Van het niks zijn ze der in eens. De colors of the rainbouw tag is er al weer een tijdje. En ik zou hem al de hele tijd doen en wist niet wanneer. Ik vind dat het niet wel tijd was.

Voor de mensen die niet weten wat de colors of the rainbouw tag is leg ik het even in het kort uit. Bij elke kleur van de regenboog moet jij een van je favoriete product taggen met die kleur erin. De meeste bloggers hebben 2 producten maar ik hem gewoon eentje gedaan.

Red / Rood 
Ik hem hem bij rood om het het een rode dop heeft en rode letters. Ik heb pas een review online van deze fijne foundation. Hij is zo fijn dat ik nu vaak tegen me zelf moet zeggen ook nu eerste je BB cream op maken. 

Orange / Oranje 
Deze staat bij oranje omdat het oranje letters heeft op de verpakking want veder is er echt niks oranje aan. Het is een fijne mousse die je krullen weer helemaal op 'pompen'. Ik vind deze zeer geweldig (zie review)

Yellow / Geel
Zwilsal schampoo
Duidelijk waarom deze bij geel hoort zeg ik. Geen was nog best wel moeilijk eerlijk gezegd. Maar uit eindelijk heb ik toch voor gekozen. Ik vind deze heel fijn te gebruiken als mijn hoofdhuid weer gevoelig is en om me kwasten mee schoon te maken. En het ruikt zo lekker.

Green / Groen
Garnier intensive 7 days
Al weer een verpakking die de kleur draagt en niet het product. Maar wat hou ik van dit product. Hij is fijn het is een soort van bodylotion maar dan in een pot. Wat nog fijner is dat hij niet plakt. Dat is bij mijn een van de redens dat ik deze zo geweldig vind. Laat even weten of dat je hier een review van wilt.

Blue / Blauw
Miss sporty Eyeliner Pump up booster Waterproof.
Blauwe verpakking maar gewoon een zwarte eyeliner. Ik kocht hem eigenlijk omdat ik wel op zoek was naar een waterproof eyeliner, nou is die dat niet helemaal. Veder is die heel  erg fijn om te gebruik. Je kunt er heel makkelijk mee werken door dat het kwastje dun en flexibel is.

Purple / Paars 
Essie Kleur ?
Duidelijk een paarse product waarvan ook paarse is. Het is meer een pastel kleurtje. Ik ben hier helemaal verliefd en vooral als ik een beetje bruin ben staat deze helemaal geweldig. Persoonlijk vind ik Essie het beste nagellak merk.

Pink / Roze
Roze, koraal. Zo als je ziet is er een klein foutje gebeurd met de lipstick. Ik duwde de dop erop terwijl fijn nog niet naar binnen was gedraaid. Foutje! Matt about pink is zo mooi kleur. Wil je zien hoe die als kleur er uit zit raad ik even aan om de review te lezen. I love matt about pink.

Multicolord / Meerdere kleuren

H&M Color pallet 
Dit pallet is al lang niet meer te koop en de deksel is al af gebroken. Maar de kleuren die erin zitten. Vind ik soms echt wel fijn om te gebruiken. Denk aan de blauw en groen. Het is een mooi pallet met basic kleuren erin en vrolijke kleuren.

Dit was mijn Colors of the rainbow tag. Ik vond hem leuk om te doen. Ik moest wel even goed kiezen. Zou ik hem nu wel doen of niet doen?

Wat zouden jouw producten zijn in de colors of the rainbow tag? Laat het weten

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten