woensdag 14 augustus 2013

Back to School '13

Heey,

Deze week begonnen de basisscholen en volgende week de middelbare scholen. Ik ga in het artikel een low-budget make-up look, een outfit en wat mijn nieuwe school spullen zijn.

Ik begin dit jaar aan me eindexamen van VMBO-T dus het hele jaar hard leren en goede cijfers maken. En eerlijk zegt heb ik er zin om weer naar school te gaan. Niet voor het leren maar voor alle leuke dingen wat we gaan doen.
Outfit 

Ik vind als je naar school wel iets aan moet doen wat jij lekker vind zitten en mooi vind. Voor mijn geld dan vaak een spijkerbroek met een hemdje en daarover heen een vest. Als het mooi weer zonder vestje.
Voor de eerste school dag vond ik dit wel een goede combonaties van basic en nu alleen maar een paar sneakers er onder of  hak.

Met sieraden ook gewoon iets simpel. Lekker veel armbandjes die kleuren bij de hemdje. En bij de oorbellen gewoon  lekker knopjes, dat komt omdat ik grote hangers helemaal gek word op school en het wordt steeds zwaarder dus daarom gewoon lekker knopjes

Make-up
Als ik naar school ga heb ik geen half uur de tijd ervoor om me op te maken maar een kwartier maximaal en dat lukt ook makkelijk.

BB cream (Maybelline) is heel makkelijk aan te brengen en is zeer makkelijk als je niet veel tijd bent. Daarna met de conceler en oogschaduwbasic ( Essence) zo dat me oog make-up gewoon de hele dag blijft zitten. Af poederen met Etos compact power. Voor de make-up gebruik ik de Catrice liquid metal eyeshadows ( review) de 070 breng ik aan van me ooghoek tot het midden en neem het over met 060 daarna even blenden midden in zo dat het mooi over loopt. Een lijntje teken met eyeliner ( Miss sporty) en mascara ( Essence). Nog even een mooie Blush van de hema (review). Om het helemaal af  te maken nog een mooi lippenstift ( Rimmel Londen Kate 101)
( kwasten Hema, Catrice of Essence)

Agenda enzo
Als agenda heb ik dit jaar eentje van Pip studio. Het is een zeer vrolijke agenda met veel plaatjes erin. Een agenda waar je helemaal vrolijk van wordt. Het kan zijn dat de meeste hem te druk vinden maar ik vind hem wel weer lekker vrolijk. Etui eigenlijk weet ik niet zeker of het een etui is want ik hem hem uit een bak gehaald met allemaal spullen erin. Hij  is van de V&D en lekker groot dus alles kan er zeker in. Mijn tas is van Eastpack de meest voor komende schooltassen merk. En hij is ook lekker vrolijk.

Hopelijk heb je ideeën kunnen op doen voor het komend schooljaar! Veel plezier op school!

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten