vrijdag 16 augustus 2013

Labello Vitamin Shake

Heey,

Je lippen kunnen je look helemaal maken of breken. Als je ze dan ook nog niet eens goed verzorgd zit het er helemaal niet meer uit. Met die schuren erin. Bij mijn maakt het niet uit of het zomer is winter is want mijn lippen gaan kapot. In de zomer door de zon en in de winter door de kou. Daarom hou ik van Labello die je lippen weer een boost geven. Zoals de Vitamin Shake
De Labello Vitamin Sake is een intensieve verzorging met een subtiele kleur. Nou, dat is wat de meeste lippen wel nodig hebben een goede verzorging met de vitaminen en fruit. Zoals je ziet hier onder zit er veel producten erin die helpen om de weerstand van je lippen om hoog te krijgen


productenlijst

De stift is heel erg mooi er zitten allemaal kleuren door elkaar heen. Ik vind dat altijd zo mooi en ik kan er altijd wel lang naar kijken (als ik niks te doen heb). Hij ruikt heel erg sterk naar fruit naar rode bessen en nog iets zoets wat ik niet kan plaatsen, maar wel lekker en zelfs als ik hem op heb ruik ik hem nog.

Zooo mooi

Me lippen worden weer helemaal lekker zacht van de Labello Vitamin Shake en me lippen krijgen mooie glans. Nog  fijner is dat deze labello SPF 10 heeft dus het beschermd tegen de zon. 

Nadeel vind ik altijd van deze producten dat je lippen er 'verslaafd' aan worden en dan worden je lippen iets meer kwetsbaar. 

Maar over overal ik ben er gek op deze gaat in tas zo dat ik hem af en toe kan pakken. Tip: Deze kun je ook onder je lippenstift aan brengen. 

Xx

Je kunt hem kopen bij de drogist voor €3,04

Geen opmerkingen:

Een reactie posten