vrijdag 30 augustus 2013

Budget Shower Gel

Iedereen heeft ergens wel in de stad zo low-budget winkel. Waar alles twee keer zo goed koper is. Alle maar omdat het product niet in het Nederlands staat. Meestal vind ik het wel leuk  om even door heen te neuzen. Maar nu vond ik deze 3x leuke shower gels voor €1,- Dat maakt mijn heel erg benieuwt....
Ze waren er in drie geuren: Green tea, Cherry Blossom en Honey Bee. Hoe leuk is die verpakking! Ik vind ze echt leuk. Daar door vielen ze mijn ook meteen heel erg op. 


Ik ben benieuwd hoe de geur zou zijn en ook of dat ze fijn zijn onder de douch. Ik verwacht er eigenlijk toch best wel wat van omdat ze leuk zijn aan gekleed maar aan de andere kant ze waren spot goedkoop.


Cherry Blossom

De kleur van het product is roze hoe leuk!? Ik vind het wel grappig. De geur die erin zit is niet mijn geur het kan zijn dat jij hem heel fijn vind. Ik moet meteen denken aan me oma geen idee waarom. Het schuimt lekker onder de douch. Je huid wordt er wel een beetje zacht van.  


Green tea 

Net zo als Cherry Blossom is deze ook de kleur van de verpakking dus groen is de gel. Super leuk. Ik het heel erg ruiken naar groene zeep in combonatie van groene thee. Raar maar waar. Onder de douche geeft die het zelfde resultaat als Cherry Blossom.


Honey Bee

Ja, deze gel is geel. Wat ik bij de andere vond dat ze niet echt super lekker roken vind ik bij deze wel. Ik dat deze naar hele zoete honing ruikt. Net zo als de andere twee ruikt deze ook heel erg maar deze maakt je huid net iets zachter. 


De shower gels zijn niet echt natuurlijk, er zit parfum en nog meer dingen wat een gevoelige huid niet echt super fijn vind. Ik had daar geen last van maar met iedereen is het anders. De geuren vielen me wel mee. 

Ze roken lekker. De Honey Bee vind ik het lekkerst ruiken en de verpakking van Cherry Blossom vind ik het leukst er uit zien. Ik vind ze super leuk bedacht en zeker voor de prijs hoeft je ze niet te laten staan.

Xx

Ze zijn te koop bij de Budget winkels per stuk voor €1,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten