vrijdag 2 mei 2014

Kruidvat Ontharingsspray


Het wordt steeds lekkerder weer dat betekend korte broeken en korte broeken betekend benen ontharen. Er zijn verschillende manieren voor. Scheren en harsen is het wel meeste bekende manieren. Één ontharingsspray is ook zeer handig in één keer al je haren weg voor een langere tijd.

Ik heb er een keer ervaring mee ( met veet) en ik kan het mijn herinneren dat het mijn niet lekker af ging. Wat ik me ook kan herinneren is een vieze chemische geur ervan. Nu ik die van de Kruidvat weer tegen kom was ik toch wel weer benieuwd. Deze is dan wel goedkoper maar belooft wel voor een lekkerdere geur. 
  


Ontharingsspray werkt heel erg makkelijk en als volgt. Je spruit het op je benen (droge benen dus niet eerst nat maken) met een afstand van ongeveer 5cm afstand. Je brengt een gelijkmatige laag aan zodat alle haren bedenkt zijn. Controleer om de paar minuten of de haartje los laten. Zo ja, mag je alles er afhalen, zo nee wachten maar nooit meer dan 10 minuten erop laten zitten. Je haalt er af door met het ''borsteltje'' er lang op te schrapen van onder naar boven. Als je daarmee klaar bent spuit je het eraf met koud water niet met zeep. 
Klinkt goed, aan de slag. 

Bah, wat een lange haren.

Er op gespoten 

Klaar

Het werkt heel erg makkelijk. Het is zo gepiept. Je spuit het erop laat het even intrekken er overheen met het schrapertje afspoelen en lekker zachte benen. Het eraf spoelen is wel vervelend dat prikt wel even, dat is even doorbijten. Na het afspoelen voel je dat er nog wel een vettig laagje overblijft, dat is niet erg. Ga het vooral niet er van proberen af te scrubben, dat maak je huid helemaal kapot. Smeer voor extra verzorging nog wat bodylotion erop en je kunt er weer paar weken tegen aan. 

Het is een goed product werkt snel en al je haren zijn weg. Er is wel een geur dus ondertussen een raampje open. Het is een goed werkend producten voor een lage prijs.

Te koop koop bij de Kruidvat voor €3.09

Geen opmerkingen:

Een reactie posten