maandag 26 augustus 2013

Bourjois Healthy Mix

Bourjois en foundations zijn de best combo's samen zegt iedereen. Ik heb zelf geen idee of dat het klopt. Omdat bijna nooit foundation gebruik maar altijd de BB cream gebruik. Ik vond dat het maar eens moest veranderen. Dus ik ging langs het schap van Bourjois kijken vond daar nog maar 2 Healthy Mix foundations en toen werd ik wel benieuwd nu nog kijken of dat die fijn  is.
De verpakking is van glas zoals de meeste foundations met een rode dop. Dat zie je al weer wat minder, dat vind ik altijd wel weer leuk als er een beetje kleur inzit. Het rood kom dan ook terug in de letters. Leuk! 



De foundation belooft:
  • Stralende huid
  • Perfecte  huid tot 16 uur lang
  • Gehydrateerd en verkwikte huid 

In de foundation zit veel fruit maar ook wel wat siliconen.


Er zijn in totaal 6 verschillende tinten. Zelf heb ik de lichtste kleur gekozen omdat ik een zeer lichte huidskleur heb. Dat is de kleur nr 51 Light Vanilla / Vanilla Clair. De kleur lijkt op me armen en handen misschien iets te licht maar je kunt beter iets te licht doen dan te donker denk ik dan maar.




Zeker te licht zou ik nu zeggen als ik het zie. Maar eenmaal als ik het op valt het zeker mee en zou je het niet zeggen. 
Zonder foundation 

Met foundation 

Wat is die fijn is gebruik. Hij is lekker vloeibaar en je kunt hem super makkelijk verdelen. Je hebt maar 1 pompje nodig en dan kan zijn dat wat over houwt. Hij  ruikt lekker kwam ik achter hij ruikt naar fruit.

Je kunt zien dat mijn roodheid is af genomen en dat ik wat een egaler ben geworden. Ik glim nog wel wat maar dan kun je af poederen.

Met make-up

Ik heb hem alleen nog maar Max Factor Under-eye Concealer op en veder geen concealer meer op. 

Gebruikte producten:
Bourjois Healthy Mix Nr. 51
Max Factor Under-eye Concealer 303
Catrice Skin Finish Compact Powder 020 
Essense I love Stage eyeshadow Base
Catrice Absolute eye color 070
Rimmel Londen Scandaleyes Mascara
Miss Sporty Pump up Boost eyeliner
Essence Lipstick 07 

Ik kan zeggen dat ik meer dan te vrede ben met deze foundation ik denk zelfs dat ik een tijdje van mijn BB cream af blijf want ik deze vind ik erg fijn. Hij is fijn is de omgang en blijft zeer lang goed zitten. Want in de avond zat die er bijna helemaal goed op. Dus een echte aanrader voor de mensen die op zoek zijn naar een goede foundation.

Xx

Hij is te koop bij de drogist en Ice Paris xl voor €14,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten