donderdag 1 augustus 2013

DIY Armbandjes en kettingen van veiligheidsspelden

Heey,

Ik zat pas op Welke, dat is een site waar allemaal leuke knutselen dingen op staan maar ook make-up ook. En daar zag ik een armbandje van kralen en veiligheidsspelden. Een super leuk idee! Zeker voor de mensen die net zo al ik heel erg gek zijn op knutselen. Het is niet moeilijk dus snel beginnen
Wat heb je nodig:
Veiligheidsspelden á 50 stuks 
Kralen 
Stevig touwtje 

Als kunt met de kralen die hebt een leuke kleuren combonatie gaan of gewoon steeds de zelfde.

Ik heb gekozen voor oranje, groen, roze en dan weer opnieuw zodat de kraaltjes een beetje op neer geen.
Als je dat hebt gedaan doen je de kraaltjes om de veiligheidsspelden heen.

Daarna doe je boven door het gaatje allemaal een het touwtje zo dat ze aan zweven.

Als hij om je nek of arm kan doen je de onderkant ook vast maken met het zelfde draadje.
Maar als je met mooier vind kun je bij de ketting ook gewoon los laten lopen zo als ik.

Zo nu heb jij je eigen armband of ketting van veiligheidsspelden.

Veel plezier!!

Xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten