zaterdag 31 mei 2014

Mijn verlanglijst (Beauty)


Iedereen heeft wel een lijstje met dingen die ze graag zou willen hebben. Ik laat vandaag mijn lijstje zien voor de beauty dingen. Want ik heb wel een paar leuke dingen gevonden.
Real Techniques Miracle Complexion Sponge €5,99
Van deze spons heb ik zo veel goede dingen gehoord. Ik heb altijd mijn foundation aan gebracht maar since kort doe ik het met een kwast en moet eerlijk zeggen ik mist de spons wel. Dus daarom staat deze op mijn lijst  

Real Techniques Expert Face Brush €14,99
Toch een kwast weer terwijl ik net zei dat ik de spons weer graag wil gebruiken. Waarom een kwast omdat ik over deze kwast veel goede dingen heb gehoord. Zullen we maar zeggen dat dit een reserve kwast is voor als mijn andere kwast schoon wordt gemaakt. 

Zoeva Classic Eye Set €36,50
Nu heb ik het voor kwasten voor mijn gezicht maar ik ook nog een paar nieuwe kwasten voor mijn ogen. Zou ook geen overbodige luxe zijn. In dit setje zit de basis die je nodig zou moeten hebben. Ik ben niet bekend met zoeva maar blijkbaar moet het een heel goed product zijn.

Zoeva Eyeshadow Palette - Naturally Yours €17,95
Gewoon WOW! Dit is zo mooi pallet ik zeg zoek even naar de swathes van dit pallet want dit zijn geweldig vindt ik. Het zijn matte en glitter door elkaar. Dit is het ideale pallet om een mooie basic mee te maken.

Naked 1 $54,-
Een naked pallet kun je niet vergeten natuurlijk. Ik kies dan voor de naked 1, omdat naked 3 totaal niet bij mijn past. Naked 2 zou ook goed kunnen zijn maar de naked 1 heeft voor mijn toch iets meer. De palletten zijn niet meer te koop in Nederland dus je zou het online moeten kopen of naar het buitenland gaan.


Nars Albatross & Nars Orgasm $30
Omdat deze producten zo erg populair zijn ook zo goed. Heel veel merken maken hier dupes van. Maar de originele zijn natuurlijk altijd beter. Ik zou ze niet eens hoeven te hebben maar gewoon eens proberen zou ik al te gek vinden.
The balm BalmGrils Lipstick - Ima Goodkisser €15,95
Dit is mooi liefde roze kleur. Hij kleurt bij iedereen. Ik zou ik dit een perfecte kleuren vinden voor om iedere dag te dragen. 

Dit is een beetje hoe mijn lijstje erop dit moment eruit ziet. Het zou zeker wel wat bij komen en wat er vanaf. Maar dit is zeker de basic van mijn verlanglijstje. Dus even sparen zullen we zeggen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten