donderdag 15 mei 2014

L'Oréal Super Liner Duo Precision


Eyeliner hoort voor mijn toch wel bij de basic. Als ik snel weg moet en ik heb geen tijd voor make-up dan gaat er snel een lijntje en een likje mascara op. Ik ben momenteel fan van de L'Oréal Super Liner stift ze hebben er ook een vloeibare van. Dus de vraag is dus is die even goed?

Vloeibare eyeliners vindt ik het fijnste om mee te werken. Omdat ze zo erg vloeibaar zijn kun je hele mooie lijnen mee zetten maar dan moet het kwastje wel een goede punt hebben omdat te doen.


Ik haat beveiligstickers die laten zulke lekke plekken achter hier op deze zit die ook al. Rrrr 


Hij laat mooie zwarte lijnen achter. Ik heb ze gezet met mijn verkeerde hand en moet eerlijke toegeven zeggen ze zien er heel recht uit. Ik heb er met een lichte beweging over heen gegaan en heb een mooie zwarte lijn achter gelaten. 


Hij heeft een duo applicatie dat betekend dat je op twee manieren een lijntje kan zetten. Op een dunne manier of op een dikke manier. Eerlijk gezet vindt ik dat altijd wel een beetje overbodig want met een dunne stift kun je ook dikke lijnen maken. 


In gebruik is hij echt super. Je zet heel makkelijk twee mooie lijnen neer, die diep zwart zijn van kleur. Ik vindt hem helemaal geweldig. Omdat hij makkelijk snel werkt met een goed resultaat.
Vindt je vloeibare eyeliners top dan raad ik jouw deze zeker aan. Hij is net zo goed als de stift dus heb je toch liever een stift pak dan de stift. Maar ze zijn alle twee goed.

L'Oréal Super Liner Duo Precision is te koop bij de drogist voor €12,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten