zondag 4 mei 2014

TAG: You and Make-up


TAG: You and make-up. Het is een TAG van 28 vragen over je make-up die je gebruikt en wat je van make-up vindt. Ik vond hem wel bij mijn passen dus laten we beginnen. 

1 Welke foundation gebruik je?
Op dit moment ben ik helemaal fan van Maxfactor foundation. Ik vind hem goed omdat hij goed denkt en ook nog lang blijft zitten. Dus ben je nog op zoek pak deze.

2 Welke concealer gebruik je ?
Ik gebruik Essence Stay all day concealer 10 Natural Beige. Het is een vloeibare concealer die voor een lage prijs toch heel goed is. Ik heb hem zelfs al weer een nieuwe gekocht. 

3 Weet je ondertoon?
Een beetje roze rood volgens mijn, dus niet helemaal precies. Slim dus.

4 Wat vind je van nepwimpers?
Leuk, zeker voor een speciale gelegenheid. Maar zeker niet voor elke dag. Als je nepwimpers op doet vindt ik wel altijd dat het natuurlijk er uit moet zien en niet van die dikke plakken. Bah! 


5 Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Ja, dat weet ik. Maar daar hou ik me niet altijd aan. Slechte eigenschap. 

6 Welke mascara gebruik je?
Ik gebruik twee mascara's namelijk: De Etos Hypo Allergeen en de Maybelline Rocket Volum Express. De combinatie gebruik ik alleen als ik jeuk ogen heb. Anders gebruik ik alleen die van Maybelline mascara. 

7 Sephora of MAC ?
Dat wordt MAC want de Sephora is er niet meer in Nederland. Als ik er vanuit moet gaan dat die nog wel zou zijn dan zou ik zeggen de Sephora dan zou doen.

8 Heb je een MAC-Pro kaart?
Nee.

9 Welke 'Make-up Tools' gebruik je in je make-up routine?
Ik gebruik mijn RT kwasten die vindt ik super fijn. Ik heb ze pas één week en vindt ze helemaal geweldig. Voor mijn ogen gebruik ik altijd die van de Hema in combinatie van met die van Essence. Beste combinatie vindt ik in de low-budget categorie.


10 Gebruik je een primer voor je oogleden?
Ja, die gebruik ik anders heb ik op het einde van de dag lijntjes oogschaduw of geen oogschaduw erop zitten. Ik gebruik die van Essence en of en toe Maybelline Color Tattoo

11 Wat is je favoriete oogschaduw? 
Essence 3D 04 Irresisible Caramel Cream daarvan de lichte. Hij is perfect voor snel over je bewegend ooglid te doen met een lijntje en mascara en klaar. 

12 Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Zeker weten liquid liner! Ik kan er niet zonder snel een lijntje zetten. Het vliegt over je ooglid heen en bij oogpotlood wat het altijd een kliederboel. 

13 Hoe vaak prik met je oogpotlood in je oog?
Bijna niet. Omdat ik het niet vaak gebeurt en ook bijna nooit oogpotlood op heb. Het gebeurd veel vaker met mascara. Wat 10x meer pijn doet en waarna je alles weer op kan gaan doen om dat je oog heeft lopen tranen. 

14 Wat vind je van losse oogschaduws?
Vervelend en het ene moment weer fijn. Ik vind het vervelend dat ze zo veel plek in nemen. Fijn weer omdat je dan die ene kleur maar mee hoeft te nemen ergens naar toe en niet een heel pallet. 

15 Gebruik je minerale make-up?
Nee, dat gebruik ik niet en eerlijk weet ik ook niet waarom niet.

16 Wat is je favoriete lipstick?
Mijn top drie is toch wel Rimmel Londen 101 Celestial, Catrice It's Matt World  en Maybelline Super Stay 430 Stay With Me Coral. Als ik toch eentje moet kiezen, kies ik voor die van Rimmel. Omdat het een mooi roze kleur met een fijne formule en lang blijft zitten. Hij is niet echt opvallend maar ik is er toch wel. 


17 Wat is je favoriete blush?
Deze vindt ik dan toch wel moeilijk terwijl ik meer van de lippenstiften ben.  Dan zeg ik Catrice 020 Rose Royce dit is een mooi oud roze kleur, die bij iedereen wel staat.

18 Koop je make-up op ebay?
Nope nog nooit gedaan. 

19 Hou je van 'Drugstore Make-up'?
Jaaa, lekker betaalbaar en vaak nog niet eens slecht van kwaltijd. 
 
20 Heb je ooit aan gedacht om make-up lessen te volgen?
Wel een aan gedacht maar nooit gedaan. Want ik geloof dat je namelijk ook heel veel kan leren van Youtube. Maakt niet uit wat je zoekt ergens op Youtube staat het wel uitgelegd hoe het moet.

21 Noem een make-up misdaad die je verschrikkelijk vindt.
Oow die heb ik wel. Foundation verkeerd gebruiken denk hierbij aan: Waar je de lijntjes ziet, te dik er opgesmeerd of verkeerde kleur maar die toch op doen want het maakt je bruin. Zo niet waar en zo lelijk. Pak foundation in een goede kleur en breng het lichtjes aan neem je oren en nek mee. Probleem zo op gelost.

22 Hou je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
Naturel kleuren gebruik ik graag om een ooglook mee te maken. Maar dan vind ik dat je lippen wel een fel kleurtje mogen hebben als de rest zacht is.


23 Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Lauren Conrad en khloe kardashian heeft vaak ook echt mooie make-up op.

24 Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, wat zou het zijn?
Mascara, zonder mascara heb ik geen wimpers dus zeker weten mascara.

25 Kan je het huis uit zonder make-up ?
Makkelijk zat. Waarom niet? Ik ga altijd sporten zonder make-up dus daar zien genoeg mensen mijn zonder make-up boodschapje halen allemaal geen probleem hoor.

26 Wat je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
Ja, maar met make-up vindt ik dat je zelf wat kan versterken. 

27 Wat vind je beste make-up merk?
Catrice, Rimmel en wel RT maar dan is geen make-up maar kwasten en dat vind ik net zo belangrijk als make-up want zonder kwasten geen goede make-up look. 

28 Wat vind je van make-up?
Geweldig. Je kunt je eigen persoonlijkheid kwijt in je make-up.

Ik vindt het een hele leuk tag. Neem hem gerust over. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten