vrijdag 23 mei 2014

Sinful Colors (108 Thimbleberry en 1103 Island Coral)

Ik had nog nooit van het merk Sinful Colors gehoord. Maar nu verkoopt de Kruidvat het in sommige finalen. Het is een low-budget merk met allemaal nagellak en geen make-up. Omdat ik nog nooit van het merk had gehoord was ik wel benieuwd. 


Ze hebben nagellak in alle kleuren van de regenboog. Sommige hebben glitters van de discobal. Je hebt zeker wel veel keuze. Dus voor iedereen wat, zou je kunnen zeggen. 

Vandaag laat ik twee kleurtjes zien namelijk 108 Thimbleberry en 1103 Island Coral. Wat mijn meteen opviel is dat de lakjes van O.P.I. Je zou kunnen zeggen dat het een low-budget variant erop is. Maar dan moet de kwaliteit ook goed zijn.


Het kwast is naar mijn mening te dun en te lang. Daardoor vindt ik hem niet zelf niet prettig om er mee te werken. Het is zeker wel te doen. Ik heb liever dit dan een te dikke kwast. 


108 Thimbleberry
Dit is een zeer mooie roze kleur. Hij dekt goed. Het is een soort liefde roze kleur maar aan de ene kant toch wel een stoere kleur. 

1103 Island Coral
Het een mooie zachte coral kleur. 


Ik vindt het een leuke merk met nagellak dat goed dekt. Of dat ze de goedkope variant is van O.P.I. ik vindt ik van niet. Dat komt omdat ik het kwastje niet handig vindt werken en heel snel luchtbellen in de nagellak krijgt. Veder zijn het mooi keuren dat goed denkt en het heeft mijn nieuwsgierig gemaakt naar de andere kleuren van Sinful Colors. 

Sinful Colors te verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €1,99

1 opmerking: