woensdag 7 mei 2014

Enzo Tempo Horloge


Horloges zijn misschien wel mijn favoriete sieraad. Ik heb er niet veel maar wel vaak eentje om, dus niet gek dat die van mijn snel beschadigen. Zeker niet bij mijn dagelijks bezigheden. Daarom vond ik het wel eens tijd dat er een nieuwe horloge aan mijn collectie moest komen.

De horloge is van het merk van Enzo Tempo is niet een duur merk in tegen deel juist heel erg goedkoop. Je komt hem vaak tegen bij de blokker en de DA. Waar ik die van mijn heb gekocht.

Ik heb in mijn geval een goedkope gekocht omdat mijn horloges altijd snel beschadigen ( Ja, ook met duurde horloges is dat het geval). Met goedkopere horloges doet het toch iets minder snel pijn ;) 



De horloge is heeft witte / cream leren banden en het uurwerk is rosé die komt niet goed op de foto's tot zijn recht, op hier onder komt die wel beter tot zijn recht. Hij is spatwaterdicht, nikkelvrij en heeft kransbestendig glas. 



Ik vind het een mooie en fijn horloge. Omdat hij goed te combineren valt met andere sieraden en ik had nog geen horloges in deze kleuren combinatie. Als het om horloges gaat heb ik meer bruiner omdat ik ze op een of andere reden altijd wel wat stoerder vindt staan. Het is een leuke horloge waar ik blij mee ben. Dus ben je op zoek voor een goedkope horloge bekijk deze ook even.

DA voor €10,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten