donderdag 1 mei 2014

Casuelle kwasten


Goede kwasten zijn een must ze zorgen er voor dat je make-up goed op hun plek aanbrengt en blijven zitten. Wat ik altijd jammer vindt is dat er bijna geen goede low-budget kwasten zijn zonde, maar ik geef de strijd niet op.

 Ik geef de strijd dus niet op toen ik deze kwasten vond voor €2,49 bij de DA leek mijn wel mooi om deze uit te proberen. De DA heeft nog meerdere kwasten van dit merk hangen maar ik nam deze mee.


Ik heb de Eyeshadow Brush en de Lip Brush mee genomen. Ik had de lip brush mee genomen als crase kwast. Omdat hij daar voor de goede vorm heeft en voor een lip kwast is hij toch wat te dik.

Vrolijk 


Ik vind het altijd leuk als de haren leuke kleuren heeft maakt het ook weer een beetje vrolijk. Wat de ik van de kwasten vind is totaal het tegenovergestelde dan dat ik had gedacht. Ik vind ze namelijk niet fijn. Ze zijn heel erg had. Daardoor ''prikken'' ze bij het opbrengen van de oogschaduw. 

De eyeshadow brush is heel erg groot daardoor is het moeilijk om het te gebruiken, want je krijg hem niet goed in het oogschaduw palletje zonder dat hij andere kleuren mee neemt. 

De lip brush vind ik ook niet fijn als om oogschaduw op te doen en ook niet te gebruiken voor een lippenstift want je kunt er niet precies mee werken.

Jammer, dat dit ook niet de kwasten zijn die goed zijn voor een lage prijs. Ben je op zoek naar goede low-budget kwasten. Neem een kijkje bij Essence die hebben namelijk hele goede kwasten voor een lage prijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten