zondag 25 mei 2014

Make-up Tag

Tags ik vindt ze leuk om te doen en zelf te schrijven. Make-up ik vindt het leuk om te zien hoe iemand er mee veranderd en gebruik het zelf. Voeg die twee dingen en je krijgt de Make-up Tag. Ik heb hem vaker voorbij zien gaan en wou hem nu eens doen.

1.Wanneer ben je begonnen met make-up?
Ik denk dat ieder kleine meisje wel een keertje stiekem met make-up van hun moeder speelde. Ik deed op jonge leeftijd altijd al nep make-up bij min zelf. Dat vond ik geweldig en ook om gesminkt te worden vond ik geweldig, voor als ik dan een dier was. Op de leeftijd 11 á 12 jaar begon ik echt bijna iedere dag mascara te gebruiken vandaag uit is het veder gegroeid.

2.Wat was je eerste make-up product?
Mascara. Dat was een product waardoor het net leek of dat je geen make-up op had, maar toch had ik dat. Het gevoel van ik kan nog in bomen klimmen en ondertussen ook nog een meisje zijn.


3.Wat vindt je leuke om mee te doen je ogen of je lippen?
Ogen absoluut. Ik heb een tijd gehad dat ik vaak mijn lippen in alle kleuren van de regenboog waren. Maar de laatste tijd ben ik toch meer van oog make-up gaan houden. Je kunt daardoor veel meer 'gevoel' in kwijt en ik vindt het ook wel leuk om te doen.

4.Als je snel moet zijn welke producten zou jij gebruiken?
Mascara, eyeliner en snel een kleurtje voor op mijn lippen in mijn tas ( die ik vaak vergeet om dan nog op te doen). Ik kan niet zonder mascara en eyeliner, ze laten zien dat ik wimpers heb en ook worden mijn ogen meer spreekbaar.


5.Welke product heb je het meeste nodig?
Ik heb niet zo snel een idee. Ik vindt het wel fijn als ik veel oogschaduw heb dan kun je veel combinaties maken. Ik zeg daarom wel oogschaduw.

6.Wat is je favoriete drogist merk?
Dit is een moeilijk vraag ik vindt bijna alle merken wel fijn die je daar kan vinden. Ik zeg dan Catrice, als ik dan met een schuine blik naar mijn dagelijkse producten kijk. Dan zit er toch wel aardig veel Catrice tussen. Ik vindt Catrice een goed merk en ook nog met een klein prijskaartje.


7.Wat is je favoriete highand merk?
Ik heb geen idee. Want ik heb op dit moment nog geen dure make-up op een of andere reden vindt ik dat zonde van mijn geld. Maar ik vindt toch over wegen om binnenkort een naked pallet te halen. Twijfel?!

8.Van welke product heb je het meest?
Ik denkt dat ik toch aardig veel oogschaduw heb of het moet blush zijn. *even kijken. Nee, toch oogschaduw. Sommige doe ik bijna helemaal niks mee terwijl ik andere bijna dagelijks gebruik.


9.Welke merk wens je, dat te koop hier zou moeten zijn?
Urben Decay. Dat lijkt mijn een leuk merk. Ben er nooit in aanmerking mee geweest. Maar wil het zeker een keertje uit proberen. Als je het nu wilt hebben moet je het via internet bestellen of naar een ander land gaan. Dan koop je het ook minder snel dan dat het gewoon in een winkel verkrijgbaar zou zijn.

10.Hoe lang duurt het om een full look te maken?
5 á  15 minuten het verschild per dag. Maar dit is ongeveer wel het gemiddelde ervan.
Bron foto's: We heart it
Ik vindt het een leuke tag en wil je hem gebruiken neem hem graag over heb ik ook gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten