maandag 26 mei 2014

FOTD veel te warm voor make-up


Gisteren was het warm en ik had een drukke programma voor de boeg. Dus snel even een makeupje op en weg wezen. De laatste tijd gaat het zo wel vaker. Dus ik dacht tijd voor een FOTD ( face of the day)

Basis
Als het warm weer begint te worden. En ik ga wat doen zweet ik me al snel kapot. Daarom doe ik liever alleen een beetje concealer onder mijn ogen en op plekjes en klaar. Af poederen met Catrice prime and fine . Voor de basis voor mij ogen is de Catrice prime and fine eyeshadow base . Voor de wangen ging ik vandaag voor de L'Oréal bronzer.




Ogen + lippen
Ik wou het vandaag lekker simpel doen dus maar één kleurtje op de ogen een lijntje en mascara, klaar is kees. Ik heb een kleur gepakt uit het Essence All about nude palletje. Van de bovenste rij en het meest rechtse kleur. Hij geeft een mooie glas over je ogen heen. Daarna een snelle lijn gemaakt met L'Oréal Super liner duo en mijn wimpers afgemaakt met een likje van de mascara Essence i love extreem. Ik moet eerlijk zijn ik snap niet waarom iedereen dit zo fijne mascara vinden om mee te werken. Dat vindt ik dus totaal niet.
Om al vast in de oranje stemming te komen de Bourjois color boost lipstick 03. Ik vindt dat deze kleur altijd zo lekker zomerse gevoel geeft.



Het resultaat is een lekkere zomerse look. Ik heb mijn haar opgestoken omdat ik dan geen last heb van mijn haar. Maar lekker los in de wind is ook lekker. Ik heb door dit weer steeds meer zin in de zomer. Let the summer begin. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten