zaterdag 3 mei 2014

Essence Blush up! Heat Wave


Ik vind hem geweldig er uitzien! Zo vrolijk en mooie overloop. Dat ik het bijna zonde vind om het te gebruiken. Ombere vind ik altijd al geweldig er uitzien. Daarom vind ik het ook zo leuk dat Essence het heel verwerkt in deze blush.



De blush loopt heel er mooi van oranje naar roze met de naam 10 Heat wave, die ik er goed bij vind passen. Het is een kleurencombinatie die je doet denken aan vakantie. Essence heeft nog een meer cooler roze kleur die 20 Pinky Flow heet.  


Oranje - Roze - Samen

Hoe mooi is die overloop wel niet van warme oranje naar cool roze. De kleur die er vanaf komt ik ook niet mis. Los zijn ze alle twee al heel erg mooi maar samen is het een mooie combinaties.

Het leuke van deze blush is eigenlijk 3 in 1 hebt. Je kunt de oranje op doen of roze of juist alle twee samen. Handig voor vakantie als je niet veel mee wilt nemen. 

Samen aangebracht 

De blush geeft je wangen een schattig kleur. Maar niet onnatuurlijk maar wel een beetje poederig. Toen ik voor het eerst met mijn kwast er ging en nu nog steeds komt er veel poeder mee vanaf. Dat is even wennen en goed aftikken. Verder brengt hij heel erg mooi op ieder huidtype.  
Ik vind het een leuke blush. Die zooo veel combinaties kan maken. Dat maakt het heel erg leuk om deze erbij te pakken. Het maakt het weer heel erg zomers. Let the summer start! 

Hij is zit in het tweede vak van Essence voor €3,59 bij de Kruidvat en Trekpleister 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten