zondag 11 mei 2014

Essence Like a New Love (eau de toilette)

Parfum heb je in alle geuren en kleuren en ook in alle prijzen die je kunt bedenken. Maar duur betekend al tijd niet beter hoor. Essence heeft al lang een eigen geurlijn die lekkere geuren heeft. Vandaag Like a New Love.

 Parfum wat je nieuwe liefde is. Nou, dat is bij mijn elke parfum. Essence heeft er een leuke echte meiden verpakking van gemaakt.



Liefde doet mijn denken aan: opwinding, spannend en de persoon. Liefde is zoet zeggen ze altijd en dat is ook bij deze parfum.



Kleine (leuk)  flesje makkelijk voor onderweg

De parfum is zoet dat kan dan komen door de noten die erin zitten. 
Topnoten: Mandarijn, Grapefruit, Peper, Elemi
Hartnoot: Pioenroos, Hyacint, Roos, Perzik
Basisnoten: Koffie, Chocolade, Vanille, Musk

Toen ik hem voor het eerste rook vond ik hem echt mierenzoet en ik ben wel iemand die van een zacht zoete parfum kan genieten. Maar deze is een zoete harde parfum. Als je hem op doet moet je wel wat minder op spuiten dan dat gewoonlijk doet. 

Ik vind hem super leuk en zou hem ook kado doen voor iemand die wat jonger is. Daarbij is zo geur helemaal leuk ik vind hem ook leuk maar dan voor even en niet iedere dag. Hij gaat wel mijn tas in want daarvoor is hij groot genoeg.

Te koop bij de Kruidvat voor €3,29

Geen opmerkingen:

Een reactie posten