dinsdag 20 mei 2014

L'Oréal Sublime Soft Micellaire Gel

Ik ben gek op micellair water. Ik heb al een paar flessen van L'Oréal op gemaakt en nu ook al weer bijna ééntje van Garnier. Maar wat blijkt nu L'Oréal geeft er ook een gel van speciaal voor je oogmake-up. Ik had nog nooit eerder gehoord van de gel dus was wel benieuwd of dat gel net zo goed.




De gel is bedoeld voor gevoelige ogen schoon te maken van make-up zonder je ogen te irriteren. De gel kalmeert de ogen. Ik vindt het eerlijk gezegd wel een tof idee en hopelijk is deze wel zacht genoeg voor mijn ogen want met de water vindt ik hem af en toe toch nog best wel te hard.


De lijst met ingrediënten zit er mooi uit. Er zit geen parfum in en alcohol. Dat is al een goed begin. Want alcohol en parfum is vaak toch wel de boosdoener hier.  


De gel is eigenlijk best wel cool om te zien. Hij is wel redelijk vloeibaar en niet zo stijf. Daardoor is het makkelijker om hem te verspreiden over je watje en daarmee dan ook over je ogen te gaan. 

Voor de eerste dat ik hem gebruiken moest ik wel even wennen de substantie is gewoon heel anders dan met de 'gewone' removers. Je hooft maar een klein beetje aan te brengen op de watje, daarmee rondjes maken over je ogen en dan nog een keer de andere kant op en weg is je make-up. Hij werkt super snel. Hij laat geen vet of een droge huid achter. Je zou zo weer make-up op kunnen doen. 

Ik vindt deze oogmake-up remover gel fijner als de gewone remover. Dat komt omdat ik hem makkelijker / fijner vindt om te gebruiken en hij tast mijn huid niet zo aan. Ik vindt het echt zeker een aanrader voor als je last hebt van gevoelige ogen. 

L'Oréal Sublime Soft Micellaire Gel is te koop bij de Kruidvat voor €6,29

Geen opmerkingen:

Een reactie posten