dinsdag 13 mei 2014

Essence all-in-one cc cream


Dekkende foundation van een low-budgetmerk, jaaa! Een dekkende foundation zijn meestal wel boven de €10,-. Of dan blijken we wel goed dekkend te zijn maar dan hebben ze hele gekke onder kleuren waardoor je hem dan weer niet kan dragen. Van de Essence all-in-one CC Cream heb ik veel goede dingen gehoord maar is die ook goed voor mijn huid?


Veel merken zijn de laatste keer met een CC cream gekomen. Het is een soort van getinte dagcrème die er voor zou moeten zorgen dat je huid egaal wordt.  Dus je kunt zeggen en goede foundation die zorgt voor een goede dekking. Maar ze vernieuwen niet steeds opnieuw dingen er zou vast wel ergens wat beter zijn dus testen maar.


Een knijptube is het super fijn vindt ik dit zelf. Je kunt nu een goede dosering aan gebruiken want als je een pompje gebruikt, hou je af en toe nog wat over. Nu kan je zelf weten hoe veel je nodig hebt. Handig!

Essence zegt over het product dat een mooi verzorgde huid en zoals de naam al zegt camoufleert all-in-one cc cream onregelmatigheden, pukkeltjes en roodheid en zorgt voor een egale en zachte teint. 
Wat ik wel heel tof vindt is dat hij SPF 30 bezat dus handig voor in de zomer heb je al wat bescherming. 


Essence verkoopt hem maar in één kleur makkelijk 10 Natural voor mijn lijkt die echt te donker.


Als ik hem dan uitsmeert dan komt die te oranje / geel over. Hij is een luchtig en vloeibaar waardoor je hem goed kan verspreiden en hij denkt ook nog heel erg goed.


Hier heb ik nog niks op aan gebracht en ik heb laatste tijd weer last van onzuiverheden. Dus hopelijk denkt die het goed. 


Ik vindt dat die heel goed denkt. Ik doe altijd maar een kleine laagje maar wow. Wat doet die het goed. De kleur je zou helemaal niet zeggen dat deze niet bij mijn past maar dat doet hij zeker wel. 

Ik vindt hem helemaal te gek. Hij denkt echt super goed. Deze komt op mijn everyday bakje. Ik vindt hem echt goed een dat voor niet eens €5. Nadeel, wat er dan wel is dat die maar in één kleur te koop is dus als je een donkerhuid type heb je wel pech. Als Essence dat ook nog even veranderd. Dan ben ik helemaal blij. 

Essence all-in-one cc cream is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten