woensdag 14 mei 2014

Andrélon Natuurlijk Puur ( Anti-klit spray en Haar opfrisser)


Hoe minder siliconen, parabenen en kleurstoffen, hoe beter het is. Zo geld het voor je huid maar ook voor je haren. Andrélon kwam daarom met de Natuurlijk Puur lijn uit. Waarvan ik de Anti-klit spray en Haar opfrisser ga testen.


Natuurlijk puur lijn bestaat uit 6 producten in 2 verschillende lijnen: Zuiver & Zen met groene the extract en vitamine C, voor fris en vol en gezond haar. De tweede lijn is Zijdeglans & Zen met avocado- en amandeolie, voor prachtig verzorgd en glazend haar.

Anti-klit spray en Haar opfrisser vallen onder de Zuiver & Zen lijn. 




Haar Opfrisser 
Het verfrist ja haar zonder dat het in contact komt met water. Het doet me denken aan droogshampoo en dat is het ook een soort van maar toch weer niet. Je moet een paar pompjes op ja handen doen en het schuim dat eruit komt breng je met je toppen van je vingers in je haar. Ga dan met een handdoek door je haar en je haar is 'gewassen'. Natuurlijk moet je die dag nog wel even je douch. Wat ik wel weer fijn vindt het maakt je haar niet stroef want droogshampoo wel doet. 




Anti-klit spray 
Als je moeilijk doorkambaar haar hebt en je haar ook wel een goede opfrisser nodig kan hebben. Moet je deze gebruiken volgens Andrélon. Ik gebruik altijd Ant-klit spray van Andrélon van de Oil & Care lijn die bevalt mijn heel goed. Net zo als deze van de Natuurlijk puur lijn. Wat ik aan deze lijn nog fijner vindt is dat deze verpakking doorzichtig zijn dus je kan zien hoeveel je nog hebt en dat is bij de andere niet. 

Ik vindt het twee goede producten en wat nog veel fijner is dat ze geen siliconen, parabenen en kleurstoffen hebben. Dus voor de gevoelige hoofdhuiden zou dit wel fijn zijn. De lijnen hebben ook nog shampoo's en conditioners dus neem een kijkje ook naar deze producten. 

Anti-klit spray (€3,79) en Haar opfrisser (€4,99) zijn te koop bij de drogist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten