woensdag 30 april 2014

Opgemaakt #2 XXL


Mijn bakjes van opgemaakte producten zaten weer eens. Dus het is weer eens tijd voor de producten die ik heb opgemaakt. Ik heb het niet in één maand op gemaakt maar meerdere maanden bijna 5.

Gezichtsverzorging
Drie van de vier producten heb ik ooit een review van geschreven (L'Oréal removers en Neurtal dagcreme). Waarmee ik heel erg blij mee was. Vooral de micellaire water ik heb hem een paar keer op nieuwe gekocht. Zo ben ik nu ook  met een nieuw flesje van Neutral bezig.

Tandverzorging 
Mondwater gebruikte ik van te voren bijna nooit maar nu wel. De blauwe is zachter dan de paarse, de paarse laat een sterke smaak achter wat ik wel wat fijner vind. De tandenpasta is ook een aanrader hij maakt je tanden wel wat witter.

Watjes 
Ik heb wat op gespaard kun je zeggen. De fijnste vind ik dan toch wel die van DA (staat half in beeld), Jumbo en die van de Kruidvat. De kleine van demake-up vond ik zeer niet fijn want het patroontje wat erop staat vind ik echt niet fijn.

Deo
Ik gebruik in de ochtend altijd een rollerdeo en in mijn tassen heb ik altijd een spuitdeo bij, voor het idee zou ik maar zeggen. De roller deo van Rexona vond ik het fijnste van allemaal hij zorgde ervoor dat ik minder snel zweet maar hij is niet zo zuinig in gebruik. Veder hebben de deo's van 8x4 hele lekker geuren.

Make-up 
Dat komt niet heel vaak voor dat iets van make-up op maak, met name een conceler deze is van Essence die zijn werk prima doet (aanrader). Veder zijn er drie eyeliners opgegaan. De stift (boven, Essence super fine) en twee vloeibare eyeliners (blauwe, Miss Sporty en zwart Catrice). De beste van deze drie was zonder te twijfelen die van Miss Sporty. 

Die zijn de producten ik de afgelopen tijd heb op gemaakt. Tot de volgende opgemaakt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten