dinsdag 1 oktober 2013

Odina Gezichtsscrub

Ik was op zoek voor een gezichtsscrub en toen kwam ik bij Odina nee geen bekend merk en ik weet zeker dat de helft niet eens weet waar je het kunt vinden. Het is een van de beauthy merken bij de Action.


Gezichtsscrubs ik hou der van. Onder de douch even lekker scrubben. Wat ik dan persoonlijke altijd vervelend vind is een goede scrub te vinden. De laatste tijd vond ik die van de Kruidvat heel erg fijn. Maar was toch een beetje opzoek naar iets anders. 



Wat een voordeel is dat het voor alle huidtypen is maar heb je toch een hele gevoelige huid raad ik toch eerst een beetje te proberen je weet maar nooit.  

Wat doe je met scrubben. Bij de scrubben haal je je dode huidcellen van de huid af. Daar door kan de huid zich blijven vernieuwen en komen er minder snel mee-eters en puistjes. Maar doe het nooit meer dan 2 keer per week want anders kan je huid zich niet meer herstellen.


Ik vind het hem super in gebruik. Hij bevat lekker veel scrub deeltjes en wat verzorging. Hij maakt je huid lekker zacht. Ik vind hem tien keer beter dan die van de Kruidvat.

De pluspunten zijn dus: 
Veel scrub deeltjes
Grote tube 
Fijne verpakking
Maakt je huid lekker zacht en niet te vergeten hij is lekker goedkoop.

Ik raad hem dus zeker aan. Ben je dus op zoek aan een goede scrub ga dan even langs de Action want deze is geweldig

Xx

Te koop bij de Action voor €1,39

Geen opmerkingen:

Een reactie posten