zondag 27 oktober 2013

Zondags maskertje

Boe! Ja, er ik ben der weer, na een paar dagen afwezigheid. Ik had me gedachten ergens anders zitten namelijk school. Ik sta super goed maar ik ben gewoon zo bang dat ik het niet haal dus daarom kan het zijn dat er soms niks online komt. Maar stress is niet goed. Dat dacht Montagne Jeunesse, zei hebben namelijk een anti-stress masker.


Stress is slecht voor je gezondheid maar ook voor je huid. Vaak wordt de huid onzuiver van stress. Daarom is een anti-Stress maskertje wel even fijn. Veder is dit masker goed voor de T-zone en je kin. Jeeh laatste tijd is het daar bij mijn juist onzuiver.


Het maskertje is groen van kleur en heeft zo lekkere geur. Waar door je helemaal komt te ontspannen. Zo fijn. Veder zit genoeg in om het op te doen, je houdt niet zoveel over. 

Veder nog een pluspunt het is een peeling off masker and i love peeling off maskers. Ik doe ze altijd iets langer op dat ze helemaal droog zijn en dan kun je ze zo van je gezicht af doen *blijft*. 


Wat een fijn masker en ik meen het oprecht. Het maakt je huid lekker zacht en de roodheid bij de onzuiverheden is een stuk minder maar het allerfijnste is dan toch wel dat ik helemaal ontspannen door raar. Zo lekker, een dikke aanrader dus.

Xx

Te koop bij de drogist voor €1,80

Geen opmerkingen:

Een reactie posten