zaterdag 12 oktober 2013

Maybelline Rocket volum express

De masacra is een van de vele van Maybelline maar want onder schijt deze dan weer, vraag ik me altijd af. Nou deze heeft volgens Maybelline is deze mascara een revolutie onder de mascara's.

Misschien ken je deze mascara al of ook niet. Ik kende het al en heb er echt veel goeds over gehoord en dan wil je het eigenlijk meteen zelf uit proberen. Maar nu hem ik hem en ga hem ook even goede bekijken.

Niet alleen mijn vriendinnen zijn er blij mee maar ook Maybelline is er trots op. Want Maybelline belooft ook veel. Namelijk: De Rockt mascara is een revolutie onder de mascara's. Het supersonische mascara borsteltje separeert de wimpers perfect en geeft daarnaast prachtig volume. De formule van deze mascara brengt makkelijk en snel aan voor een egeale dekking en flexibele wimpers.




De verpakking bijna altijd het zelfde bij Maybelline maar dan is de kleur anders, de naam en het borsteltje. Jammer mag wel verandering een keer in komen maar als je hem zou zien link je hem wel meteen bij Maybelline.


Als je naar het borsteltje kijkt zie je dat die heel erg klein is een vooral kleine 'haren' heeft. Ik heb altijd grote dus dit is iets anders. Verder betekend dit dan wel weer dat ze goed de wimpers spreiden.

Van zonder naar met mascara

De mascara is echt heel fijn in gebruik. Ik hem maar 1 á 2 keer er overheen laten gaan en meteen zie je het verschil. Mijn wimpers zijn meer omhoog en mijn wimpers zijn meer uit elkaar. Bij mijn is het al snel duidelijk wanneer ik geen mascara op hem en wel. Maar toch hij doet mijn wimpers ter goede.

Het is een hele goede mascara, hij blijft zeer lang zitten na een goede regenbui zat die nog steeds goed en dit is niet de waterproof variant. Ik raad hem aan omdat goed zijn werk doet en fijn in gebruik is. Een nadeel vind ik de prijs die is best wel aan de hoge kant vind ik persoonlijk maar kan er wel mee door.

Xx

Te koop bij de dorgist voor €14,49

Geen opmerkingen:

Een reactie posten