woensdag 30 oktober 2013

L´Oréal Glam Bronze

Een bronzer met lekker veel glitters erin is deze. Perfect voor de zomer dagen kun je zeggen maar ik vind ook wel een beetje in de herfst thuis passen. Daarom test ik de L´Oréal Glam Bronze voor Blondes.


De verpakking vind ik een echte zomers verpakking, een bruine/goude rand er omheen die de bronzer laat opvallen. De bronzer heeft drie mooie kleuren er in zitten die heel veel glitter bevatten. Veder zit er ook nog een spiegeltje in en een kwastje. Totale verrassing was het maar zeker leuk zo kun jij onderweg het opdoen of bijwerken. 






Het kwastje is niet van de hoogste kwaliteit maar ik vind hel leuk. De kleuren bevatten superveel pigment. De ondertonen van de kleuren zijn oranje goud. Niet mooi vind ik persoonlijk. Daardoor worden ze bij mijn vaak al te donker. Jammer. 

De eerste paar keer moest ik echt opletten dat ik niet te veel op deed. Dus daar mee moet je echt op letten maar dat is in het algemeen met bronzer. Wat wel een leuk pluspunt is dat je hem ook op kunt doen op je jukbeenderen. 

Ik weet niet precies wat ik van moet vinden. Ik vind het zeker leuk bedacht.

Xx

Te koop bij drogist voor €12,49

Geen opmerkingen:

Een reactie posten