zondag 6 oktober 2013

Zondags maskertje #4

Het is al weer de laatste Zondags maskertje. Ze zijn alle vier op dadelijk. Natuurlijk komen er weer nieuwe. De laatste heb ik getest namelijk de Funny Figs en komt er natuurlijk een conclusie uit welke ik het fijnste vond.

Funny Fids is een masker dat je huid weer een echte opper geeft. Dus als je huid even en diepte deel heeft bijvoorbeeld veel onzuiverheden. Maar ook beschermd en voed de masker je huid.


Mijn huid glanst er op mijn T zone maar de onzuiverheden zijn nu weg, maar zitten ze op me kin hopelijk. Is het dadelijk een stuk minder met dit maskertje.

Het masker ruikt echt lekker naar een frisse zoete fruit geur ik moet eigenlijk meteen denken aan de douche gel Boby fruit in de geur Crandberry & Pomegranate van de Kruidvat ( een echte aanrader vooral in de zomer). 

Veder is het net zo als bij de andere maskers dat deze niet hard op droogt. Het is een grijs maskertje ook jammer de vorige keren waren het met bijpassende kleurtjes. Daar in tegen droogt die wel heel erg mooi op. Je zit meteen waar de huid het nodig had.


Het is een masker die toch nog best wel een sterke geur heeft, na een tijd was ik toch wel bij dat ik van de geur verlost was. Het resultaat gaat het om en die is goed mijn huid is een stuk matter geworden dus het is minder vet. Ben er te vrede mee.

Van de vier maskers vond ik in het al gemeen de Fabulious Fruits het fijnste in gebruik. De aller eerste. 

Xx

Te koop bij de drogist voor €2,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten