maandag 21 oktober 2013

FOTD Rode lippen

Wat zachte ogen en knal rode lippen. Een mooie combonatie vind ik het. Daarmee maakte ik deze look, hij is stoer maar kan ook zacht overkomen. 


Producten



Omdat de lippen al veel kracht uitstralen, heb ik de rest van me gezicht op de achter grond gelaten. De basic is lekker zacht. 

Mijn ogen heb ik al wat zwaarder aan gezet. Waardoor de aandacht toch niet alleen naar de lippen gaan. Met het Catrice absolute Nude pallet kun je hele combo's maken en met een lijntje er boven en onder en klaar ben je. 


Boos lijkt het meteen al een stuk heftiger

De look
Ik vind persoonlijk dat de make-up + de kleren het een hele stoere look van hebben gemaakt. Mijn haren heb ik meteen op gestoken daar door gaat het rommelig zitten. Als ik ze strak naar achter had gedaan dus gekamd. Zou ik er echt heel streng er uit komen te zien en dat wou ik ook weer niet. En met de oorbellen komt er toch een stoerder iets naar voren. 

Ik denk dat ik deze vaker ga maken hij is wel in de smaak gevallen. Misschien is het niet opgevallen maar me haren zijn hier geverfd. 

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten