vrijdag 11 oktober 2013

FOTD: Paarse zachte look

Het wordt maar eens tijd dat ik een keertje een FOTD ( face of the day) doe. Ik heb een zachte paarse ooglook gemaakt waarbij de rest lekker zacht is.


De basic
Ik heb de basic heel erg simpel gehouden. Namelijk foundation van Bourjois healthy mix die goed dekt dat ik geen conceler meer nodig had. Daarna even af poederen met de compact powder van Etos. Die zijn werkt goed doet en misschien kun je het zien maar ik raar bijna de pen. Nog een zachte blus er bij van Catrice



 De ogen + lippen
Al lang geleden heb ik een keertje over Gosh smokey eyes palette geschreven en daarna er niet meer zoveel meegedaan. Dat is best wel zonde want het is zo mooie kleuren combonatie. 
De tweede kleur heb ik gebruik over het hele bewegend ooglid. De derde kleur in de arcadeboog licht en daarna heel zat de vierde kleur aanzetten aan de buitenkant.
De eyeliner heeft een kleine winy aan de buitenkant daar door heeft het niet is meer. Daarna nog mascara onder en nog een lijntje en klaar.
Op de lippen heb ik de Essence lipstick  op gedaan in de kleur 07 Natrual beauty die je lippen mooi kleurt.


Kun je zien dat er een kleine lift in zit.

Dit is mijn FOTD voor deze keer. Lekker zacht meer een paarse ooglook. Ik vind hem wel geslaagd. Hij is makkelijk en je bent zo klaar. Dus ga er lekker oplos proberen.

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten