maandag 7 oktober 2013

Mijn favriete muziek

Ik luister eigenlijk altijd muziek als het kan. Ik kan er niet zonder en ik denk dat het bij iedereen is. Ik deel graag met jullie mijn muziek en die echt aanraad.
wake me up | via Facebook

Als het even allemaal tegen zit is het zo lekker om de volume knop vol op open te zetten. Blijft lekker en goed voor je.

Ik laat je een top 3 zien van nummers die ik echt geweldig vind. Ik vertel daar iets bij waarom ik hem goed vind en ook andere nummers die ik goed vind.

Drake - Hold on We're going home
Zo lekker nummer op helemaal met rust te komen. Ik luisterde nooit echt eerder naar Drake maar door dit nummer vind ik hem echt goed. Hij is echt heel relaxt. Ik hoe er wel van. Maar jongens moet je eens die video clip zien hoe vet is die wel niet. Het is eigenlijk net een korte film. 

Avicii - Hey Brother
Avicii is zo'n geweldig artiest. Ik vind zijn werk gewoon echt helemaal geweldig. De beat en de teksten iets wat helemaal bij tijd moet passen. Past zei iemand tegen mijn ik vind het allemaal zo saai aan het worden. Ik vind het juist helemaal niet en met Hey brother bewijst die maar weer dat die goed kan presteren onder grote druk. 

Guns N' Roses-Paradise City
De meeste kennen denk al niet meer Guns N' Roses maar ik zeker nog wel. Ik vind dat in deze periode echt hele mooi muziek is uit gekomen. Vooral de muziek van Guns N' Roses vind ik mooi, de ene keer zijn ze 'druk' andere keer zijn ze echt lekker rustig. Een band die veel mogelijkheden had.

Mijn top drie van bands + liedjes. Ik heb een beetje gekeken wat ik het meeste luister natuurlijk verwisselen ze af en toe wel maar op deze komen ik altijd wel terug. Is dit ook de muziekstijl die jullie bij hadden verwacht of juist helemaal niet. Ben daar nog wel benieuwd naar. 

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten