zondag 20 oktober 2013

Zondags maskertje

Ik heb weer vier nieuwe maskertjes die de aankomende zondagen worden uit geprobeerd. Ze zijn van het merk Montagne Jeunesse. Het merk zegt je niks 1,2,3 maar de verpakkingen wel. Ik gebruik deze nooit op eentje na maar ik was nu wel benieuwd naar de andere. 


Vier verschillende maskers heb ik mee genomen. Ik begin met mijn favoriete masker. Ik heb hem 1x gebruikt en hij beviel me zo goed dat ik het ook met jullie moet delen.

Het is namelijk de dode zee masker. Het is een masker met dode zee 'stukken' erin. Net zo als op het plaatje is het masker die je in 1x op je gezicht moet leggen.



Net zo als mijn alle maskers moet je huid van te voren goed schoonmaken. Ik ben van te voren onder de douch gegaan en heb mijn gezicht gewassen + scrub. Daarna plaats je het masker op je gezicht en wrijf het goed in/op je huid, zodat het goed blijft zitten. Na 5 á 10 minuten haal je het ervan af en masseer je zelf even in met het vloeistof wat jij achter blijft op je huid. 


Het is heel makkelijk in gebruik zo als je het ziet. Het maskers heeft een heel er goed resultaat mijn huid is weer lekker schoon en glad. 

Het fijnste van deze maskers is dat je niks kan knoeien op je kleuren en je kunt gewoon door gaan waar je mee bezig bent, en je hebt geen water nodig om het er af te halen. 

Ik raad deze echt aan, ik vind hem geweldig!

Xx

Te koop bij de kruidvat voor €1,80

Geen opmerkingen:

Een reactie posten