dinsdag 29 oktober 2013

L'Oréal La Manicure Force Diamant

Nagels....Zijn voor mijn een en al problemen. Ze breken kei snel af of er komt lucht onder dus zo goede nagels heb ik niet. L'Oreal heeft daarom een lijn uitgebracht om je nagels te helpen. De La Manicure lijn. Maar ik ga vandaag de Force Diamant proberen.


 De Froce Diamant is er voor de zwakke, dunne nagels en te zachte nagels. Dat komt bij mijn wel goed denk ik.

De informatie op de achterkant

Het flesje zit er heel erg mooi chic uit. Het is maar een kleine flesje dus verwacht niet dat je zo flesje krijgt als van Catrice want er zit maar 5ml in. Vind ik persoonlijk best wel weinig. 


In werking is die echt super. Het kwastje is het fijnste die er is. Daar voor vergeet je hem niet elke dag aan te brengen. Als je hem aan brengt merkje dat die bijna meteen opdroogt en intrek in je nagel. 

Na een paar dagen zie je het verschil al meteen je nagel is in betere conditie en nagel glanst wat meer. Het fijnste is dat je hem gewoon over je nagellak kunt aan brengen. De nagellak op zich zelf is doorzichtig en het lijkt als op een laagje plastic die op je nagels liggen als ze helemaal zijn op gedroogd.
Helemaal te vrede er mee. 

Xx

Te koop bij de Kruidvat voor €7,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten