zaterdag 5 oktober 2013

Neurtal dagcrème

Vorige week schreef ik over Neurtal en vandaag weer. Dit jaar hebben ze dus ook een lijn ontworpen voor make-up te verwijderen + verzorging = Face Care. Helemaal fijn als het zo natuurlijk mogelijk is.


Van de dagcrème heb ik al veel goede dingen gehoord. En ik was nog goed op een goede dagcrème voor mijn huid. Toen kwam ik al snel op deze terecht. 

De producten van Neutral bevatten geen parfum en kleurstoffen. Pluspunten als huid echt heel gevoelig is.





De verpakking zit er heel erg luxes uit en met een pompje. Daar door blijft de dagcrème goed en komt er geen bacteriën bij. 
Wat doet deze dagcrème dan wel:
  • Het is een Milde Hydraterende dagcrème. 
  • Maakt de huid lekker zacht.
  • Bevat glycerine 
  • Bevat Vitamine E
  • Voedt de huid


De dagcrème is wel dik maar dat maakt eigenlijk helemaal niet zoveel uit want hij lost goed op in de huid waar door die makkelijk is te verspreiden. Veder heb je echt maar half pompje nodig per keer. Veder maakt het echt je huid lekker zacht en voed het goed. Ik gebruik hem nu zeker iedere dag en dat blijft zekers zo.

Ben je dus nog op zoek naar een goede dagcrème en heb je een gevoelige huid of veel onzuiverheden pak deze dan.

Xx

Te koop bij de Etos voor €11,99 voor 50 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten