donderdag 3 oktober 2013

Bourjois Paris deo's

Bourjois Paris iedereen kent het bijna wel. Vanwege de make-up maar wist je bijvoorbeeld ook dat ze deo's hebben. Ikke wel maar nooit de link gezet. Gek eigenlijk. Maar ik ben wel benieuwd of dat de deo's even goede zijn als de make-up.



Bourjois heeft meerdere verschillende soorten deo's, net zo als hele 'grote' doemerken. Ik heb er op dit moment twee. Namelijk: Deodorant tegen Gele-Vlekken en Fris & Fruitig.




Het product is echt groot. De meeste deo's zijn 150 ml maar deze zijn 200 ml. Dat klinkt niet zoveel meer vergelijking met de verpakking zeker wel. Wat ook echt leuk is dat alle verpakkingen een goudde bal hebben op de dol. Een steekpunt van het merk, leuk.

Ik vind de plaatjes er leuk op, echt weer iets waar ik naar kijk.

Pluspunten
-De geur van Fris & Fruitig is echt lekker. Het ruikt echt lekker fruitig. 
-Je krijgt minder snel zweetplekken.
-Er zijn verschillende varanten.
Minpunten
-Spuitdruk is een stuk minder
-Verpakking is wel groot dus je neemt hem niet makkelijk mee in je tas.

Dus overal ben ik zeer te vrede. Fris & Fruitig staat in mijn kluisje in school en de ander in mijn sporttas. Ben je opzoek naar een leuke spuitdeo dan zou ik even een kijkje nemen bij de deo's van Bourjois.

Xx

Ze zijn te koop bij de Kruidvat en Etos voor €3.50. Tip kijk ook even bij de Zeeman daar zijn ze namelijk €2,49

Geen opmerkingen:

Een reactie posten