vrijdag 4 oktober 2013

Mijn zwarte lippensticks

Zwarte lippen niet. Maar de hulsen zijn van lippenstiften zijn zwart. Mijn leek het wel leuk om te kijken welke kleuren ik heb en welke kleur ik vooral heb. 

Ik kwam hier op nadat ik een goede kleur vond. Toen vind ik best wel dat ik veel kleuren had met een zwarte huls er om neem. Dus waarom niet kijken welke kleuren er allemaal in zit.



In totaal zijn het er 10, mooi rond getal. Ik heb ze van verschillende merken. Van Gosh, Catrice, Essence en Hema. Bij de swathes kon je mooi zien dat bij de donker rood de meest kleuren van heb. Oeps, daar denk je bijna niet zo snel bij na maar als je het dan zo ziet denk je: Een keertje andere kleur kopen.

Van links naar rechts: Cartice 010 Be Natural! , Catrice 250 Matt about Pink, Catrice 280 Star Rust, Catrice 270 Matt-erial Girl, Catrice 130 Frozen Rose, Gosh 146 Cappuccino, Gosh 82 Exotic, Essence 04 On the Catwalk! , Essence 07 Natural Beauty en Hema 04 

Kreeg het er niet meer super vanaf.

 Ik vond het leuk om zo te zien. Zou je misschien meerdere van zulke artikels willen zin? Laat het weten. 
Van de meeste producten staan ook nog een review van online ik zet ze wel even hier onder.

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten