dinsdag 5 november 2013

SE week

Ik zit met me neus in de boeken. Dat zie je niet erg vaak om eerlijk te zijn. Maar dat komt omdat ik deze week mijn school examens. Zo als de meeste wel weten zit ik in het laatste jaar. En dat betekend veel leren en klaar stomen voor het examen.
me , now


Dus moet ik leren, van mezelf want ik wil dol graag het papiertje hebben. Tot nu toe heb ik al drie school examens gehad namelijk: Maatschappijleer, Engels en Economie en morgen heb ik wiskunde. Gelukkig vind ik ze tot nu toe mee vallen en hoop ik dat de rest ook mee valt.

Way to succes :)
Wat ik vooral heb gemerkt is dat nu toe er van die kleine dingen worden gevraagd, die je wist als je goed had op gelet in de klas. Jeeh voor mijn. Toch is vooral algemene kennis en even logisch naar denken. 

Daarom is het de laatste tijd weer een tijdje stil. Ik vind mijn blog zekers belangrijk maar school staat mijn toch hoger. Dus daarom kun je vanaf vrijdag weer leuke dingen komen te lezen. 

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten