maandag 11 november 2013

Dove

De winter komt er weer aan en dat betekend. Je huid extra goed onderhouden. Met lekkere voedende douchgels Mmm. Dove heeft er veel. Ik wil je jullie voor stellen aan twee producten.


 Dove gebruik ik bijna altijd lekker in winter. Omdat ze lekker dik zijn en je huid lekker voed. Dove maak gebruik van nutrium moisture dit zorgt dat je huid diep en goed wordt gevoed.

Ik heb vandaag een Go fresh met de geur van blauwe vijg & oranjebloesem en de Cream oli.


Ingrediënten lijst

Cream Oil
De verpakking straalt al veel warmte uit en ze laten me denken aan kerst op een manier. Het leukste vind ik altijd van Dove dat ze verpakking altijd de zelfde kleur heeft als de inhoud. De geur is lekker warm geur. Wat een geschenk uit de hemel hij maakt het lekker je huid zacht. Wat een fijn product is het.


Ingrediënten lijst

Go Fresh Blauwe vijg & oranjebloesem
Een lekkere frisse verpakking is echt zekers. Meteen een lekkere frisse gevoel krijg je er van. De geur doet klopt ook helemaal lekker fris. Het ruikt naar naar lekkere bloemetjes en blauwe vijgen. Niet alleen dat die zo lekker ruikt maar deze ook je huid lekker zacht.

Ik denk zeker hoe langer je de producten gebruik hoe langer je huid zacht blijft. Het is een product die je huid goed onderhoud dus een topproduct voor de koude winterdagen.

Xx

Ze zijn te koop bij de drogist voor 250 ml voor €1.75 en 500ml €3.55  rond deze prijzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten