zondag 1 december 2013

MAX make up blush

Ik kwam deze tegen bij de Action. Ik vond ze der mooi uit zien dus hopa mee nemen kijken of dat ze ook mee. Eerlijk is eerlijk ze zien op het eerste zicht er goed uit...


Wat ziet de verpakking er goed uit. Dat was een van de reden waarom ik zeker wou kijken of dat ze zo goed waren. Ik moest gelijk denken aan Mac met de verpakkingen. Er meerde kleuren, maar ik heb twee kleuren  mee genomen: 032 Rosewood en 031 Peach.



De producten zien er heel goed uit in de verpakking. Dat is niet alleen wat goed is aan de verpakking. Het product is niet getest op dieren. Dat is altijd helemaal goed.

Zonder flits
Met flits

Alle twee bevatten ze wel wat glitter maar dat kun je ook niet anders verwachten. De 031 Peach (oranje) heeft meer glitters en zijn de glitter ook wel meer aanwezig. Ik vind ze heel er mooi en ook veel pigment komt er toch wel vanaf.

032 Rosewood 
 Het is een hele mooie oud roze kleur met een mooi glitter erin die mooi op de achtergrond blijft. Vooral een mooie kleur omdat het een natuurlijke kleur lijkt.


031 Peach
Ik weet niet goed hoe ik deze blush moet verworden. Want ik vind hem oranje maar hij kan ook een soort bruin uitvallen als je net iets te veel op doet. Dus daar bij moet je goed op letten bij deze. Ik vind het overal wel een leuke kleur.

De verpakking maakte hele hoge eisen aan het product en ik moer eerlijk toegeven die zijn wel na gekomen en zeker voor de prijs. Het zijn mooie blushjes. Ook nog met een spiegeltje onderin met een sponsje. Die weer niet heel  geweldig is. Wat ik wel jammer vind is dat de verpakking snel beschadigen. Overal zijn het prima aanraders. 

Xx

Te koop bij de Action voor €0.89

Geen opmerkingen:

Een reactie posten